wtorek, 10 września 2013

Dobre wieści dotyczące książki CVT w języku polskim...

Informacja o Kasi Idzikowskiej:

Kochani! Po kilku latach udało się nareszcie sfinalizować rozmowy z Complete Vocal Institute i dziś mogę już oficjalnie potwierdzić: "Kompletna Technika Wokalna" po polsku zostanie wydana marzec/kwiecień 2014! 

Zaczęłam prace mające na celu zaktualizowanie treści przetłumaczonej już przeze mnie kilka lat temu książki, polska wersja będzie więc bardziej 'na czasie' niż wydana pół roku temu najnowsza wersja angielska :)! 

Wkrótce będziemy więc mogli się już uczyć z polskiej książki. 

Zanim to jednak nastąpi, zapraszam na CVT po polsku do Kórnika k/Poznania oraz do Warszawy :)!! Szczegóły na www.strefaglosu.pl.

Śpiewnie pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Ma Pan może jakieś aktualne informacje na temat tej książki? Miała być w kwietniu a do dziś nie wyszła :c.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już jest :o)

    http://completevocalinstitute.com/books-and-more/books-and-more-2-1/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma ktoś może i używa ? Chciałem spytać czy naprawdę daje tak dużo jak o niej piszą i czy da się z niej samemu uczyć bez nauczyciel

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję anglojęzyczną, trzy różne wydania. Nie wiem jak w Twoim przypadku, ale w moim się dało kształcić samemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję że ta książka mi także pomoże. Często jak śpiewam nie jestem pewny swego głosu, przy wyższych dźwiękach zaciskam gardło i zaczynam fałszować. Myślę że ta książka pozwoli mi wyeliminować te błędy i nauczy bardzo wiele i będę mógł robić to czego pragnę najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń